Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Οι μέρες της εβδομάδας!xD

   Γεια σας! Δευτέρα σήμερα. Πάντα είχα ένα θέμα με τις Δευτέρες. Ενώ σαν μέρα της εβδομάδας δεν μου άρεσε, πάντα το σύμπαν μου άλλαζε γνώμη! Δευτέρα είχα το καλύτερο πρόγραμμα στο σχολείο (τουλάχιστον στο δημοτικό), τις Δευτέρες του καλοκαιριού έβγαινα βόλτες και πέρναγα πολύ όμορφα! Αλλά τις αντιπαθούσα. Άσε που πάντα είχα την απορία γιατί την λένε "Δευτέρα" αφού είναι η πρώτη μέρα της εβδομάδας. Εντάξει την απορία μου την έλυσα πρόσφατα, αλλά ακόμα  μισώ τις Δευτέρες. Και μάλλον θα συνεχίσω να τις μισώ... Σε αντίθεση με τις Παρασκευές που όπως έχω δηλώσει και σε άλλη ανάρτηση τις Λ-Α-Τ-Ρ-Ε-Υ-Ω!! Είναι τόσο, μα τόσο υπέροχες!! Οι κυριακές? Αδιάφορες νομίζω. Για την ακρίβεια, βαρετές. Οι Πέμπτες χαρακτηρίζονται με την φράση που όλοι έχουμε πει, έστω και μία φορά:"Δυο μέρες μόνο". Και η Τετάρτη μες στη μέση. Να σου σπάει τα νεύρα. Σαν να είσαι σε ένα αδιέξοδο...
   Και τώρα κάπιος φυσιολογικός άνθρωπος θα ρωτήσει:" Τι την έπιασε αυτήν με τις μέρες τις εδβομάδας και τις αναλύει?" Απάντηση δεν έχω!:Ρ
   
                                                      Καλή σας νύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου