Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Nothing Special!

Εεπ! Σε δέκα λεπτά πρέπει να έχω πει όλα όσα θέλω, άντε το πολύ ένα τέταρτο. 
Προπόνηση στις 9. FUCK. 
Κάνει και κρύο δεν μπορώ με το σορτσάκι (φωνή λογικής: Βάλε μία μακριά φόρμα.) Δεν πορώ να κάνω προπόνηση με τη φόρμα όμως.
α)δεν μπορώ να πέσω, β) αν πέσω πονάω, γ)την πατάω, δ)δεν έχω συνηθίσει
Οπότε κάθομαι και παγώνω. Τι ωραία που περνάμε.
Δεν έχω διαβάσει Θρησκευτικά για αύριο. Και για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω σκοπό.
Ακούω "lampsi 92,3-Η καλύτερη μουσική της Αθήνας"!
Την Δευτέρα γράφω Φυσική και την Τρίτη Μαθηματικά. Να κάτσουν αυτοί να διαβάσουν-.-
Φυσική-ταχύτητα-την-τύφλα-μου.
Μαθηματικά-είναι-Μαθηματικά.
Ρε μου βγήκε να πω για το θαλασσινό τώρα:ο Δεν πάμε καλά, καθόλου καλά!
Και εκεί που ανεβαίνεις σπίτι σου και είσαι έτοιμος να πας να χαλαρώσεις, ανοίγεις την πόρτα και είναι σαν να πήκες σε ψυγείο. Ήρθε η γιαγιά μου στο 'πα? Μπαίνεις μέσα λοιπόν και με το που βγάζεις το μπουφάν, βάζεις τη ζακέτα και περιμένεις μισή ώρα μέχρι να ζεστάνει το aircondition.
Και επειδή πρέπει να φύγω, θα σας αφήσω με αυτά τα πανέμορφα muffins! 
Καληνύχτα!:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου