Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

...βαρέθηκες! :/

   Όταν θυμάσαι τα παλιά δεν σου έρχοται μόνο ωραίες εικόνες στο μυαλό. Σωστά; Ε, και εγώ αυτό έπαθα σήμερα. Θυμήθηκα τα παλιά (και όχι μόνο τα καλά)
   Κοιτάζοντας λοιπόν το παρελθόν, παρατήρησα πως είναι ελάχιστες οι φορές που έχω νευριάσει και το έχω δείξει. Υπάρχουν όμως πολλές φορές που θα έπρεπε να το είχα κάνει. Πάντα νευρίαζε εκείνη. Και πάντα εγώ έπρεπε να ζητήσω συγγνώμη, ή κάτι παρόμοιο. Είχε δικαίωμα να νευριάσει. Εγώ όχι. Έπρεπε να είμαι εκεί όποτε με χρειαζόταν. Εκείνη όχι. Και τι κατάφερα με αυτό; Τι κατάφερα κρατώντας όόλα αυτά μέσα μου; Σας απαντάω εγώ! ΤΙΠΟΤΑ. Τίποτα απολύτως. Ακόμα δεν είμαι σίγουρη οτι έχει καταλάβει κάτι από όλα αυτά. Δυστυχώς ή Ευτυχώς.


Η ανάρτηση αυτή αναφέρεται στην πρώην (απ'ότι φαίνεται) κολλητή. Αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αξίζουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου