Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Happy Summer Holidays!!

   Δεν ξέρω καν αν ο τίτλος στέκει συντακτικά στην αγγλική γλώσσα!:Ρ Αλλά δεν με νοιάζει! Σήμερα λοιπόν μου ανακοινώθηκε η πρώτη καλοκαιρινή αναχώρηση (δυστυχώς όχι δικιά μου). Και έπρεπε ο πρώτος άνθρωπος που θα φύγει για καλοκαιρινές διακοπές να είναι η κολλητή μου?:'(  Ναι, ΟΚ δεν πας διακοπές αύριο, αλλά σε 5 μέρες. Το θέμα είναι ότι δεν θα ξαναβρεθούμε, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και οτι κατά ένα μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ! Ελπίζω να έρθεις έστω και την προηγούμενη ημέρα... (ναι, έχω λυσσάξει με αυτό το θέμα!:$) Εντάξει, κόβω την γκρίνια, γιατί ξέρω ότι θες να φύγεις!:)

   Μόλις είδα αυτό το status στο πολυαγαπημένο μας facebook:" Αυτή τη χρονιά,ο Ιούλιος έχει 5 Παρασκευές,5 Σάββατα και 5 Κυριακές!Αυτό συμβαίνει μία φορά στα 823 χρόνια.Το αποκαλούν ''Σάκοι με λεφτά''!Έτσι λοιπόν,κάν'το αντιγραφή-επικόλληση στην κατάστασή σου και θα σου έρθουν λεφτά μέσα σε 4 μέρες!Βασίζεται στην Κινέζικη Φιλοσοφία του Feng Shui.Αυτοί που θα το διαβάσουν και θα το αγνοήσουν θα μείνουν χωρίς λεφτά!"
 Και ρωτώ: η Κινέζικη Φιλοσοφία του Feng Shui θα μας σώσει από Δ.Ν.Τ., Τρόικα, Μέρκελ και όόόόόλα αυτά που ακούγονται εδώ και 1 χρόνο?

   Anyway, ψιλοξέφυγα από το θέμα.:$ Ας κλείσω εδώ και ας ευχηθώ σε όσους πρόκειται να φύγουν για διακοπές:"Happy Summer Holidays και καλά να περάσετε!!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου