Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Πόσα μαζεμένα?!

Απαπαπα! Όχι δεν κάνω την πάπια! Κάνω το επιφώνημα!;ρ Απότομες αλλαγές και πως να τις αντέξω! Έλα 'ντάξει δεν έχουν γίνει τόσο τρομερά πράγματα, απλά έγιναν όλα μαζί!
Ο Λ. Αυτό κι αν ήταν ξαφνικό. Και απρόσμενο. Και όλα αυτά τα συναισθήματα μαζί! Προς το παρόν κοιμόμαστε (-άσε) ήσυχα! Και μετά από αυτό, το σημερινό.
-Ναι, αυτός με την πράσινη μπλούζα.
Τελικά να δεις που η Σκέτη χρησίμμευσε και σε κάτι;)
 Και σήμερα εσύ. ΟΚ δεν είναι κάτι σημαντικό για τον υπόλοιπο κόσμο το ότι σε είδε μια φίλη μου. Αλλά για μένα είναι! Έχω μια ελπίδα ότι μπορεί να σε δω πριν κλείσουμε χρόνο!;) 
Μ'αρέσει που είχα πει ότι όταν θα έκανα την ανάρτηση για εκείνον θα σταματούσα να βάζω γαλάζιες γραμμές παντού. Δεν φταίω εγώ, μου βγαίνει!:$
Πριν από λίγο, εσύ. Ναι, εσύ, ο άλλος Γιώργος που όταν σε είδα σήμερα κατάλαβα ότι δεν είσαι τίποτα άλλο εκτός από φίλος του. Δεν ένιωσα τίποτα ρε παιδί μου. Ούτε πεταλούδες, ούτε καρδιές να πηγαίνουν πάνω κάτω, τίποτα, τίποτα, τίποτα. Ναι το είχα αποφασίσει, απλά σήμερα επιβεβαιώθηκε;) Βλέποντάς σε μου δημιουργήθηκε μια απορία. Καπνίζεις? Άκυρη απορία, αλλά μου ήρθε!;ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου