Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

2012, I'm waiting for you!

Χρόνια πολλά!:) Ελπίζω εσείς να είστε καλά γιατί εμένα δεν με λες, από όλες τις απόψεις. Γιατί οι γιορτές μόνο καλές δεν είναι μέχρι τώρα!
Ορίστε και οι λόγοι (με χρονολογική σειρά):
  • Γιατί "μάτωσες" μαζί με τον Οικονομόπουλο και της το αφιέρωσες. Και δεν ξέρω και σε ποια. Μάλλον σ' αυτή για την οποία λες στην καρδιά σου να χτυπά!
  • Γιατί εσύ ήσουν χάλια και δεν βοήθησα και πολύ. Βασικά... καθόλου!
  • Γιατί χάσαμε 3-0 σετ στο πρώτο μας φιλικό. Πίκρα!
  • Γιατί υπάρχεις ακόμα στις νύχτες μου. Και χτες ήταν μία απ' αυτές.
  • Γιατί το πρωί ξύπνησα υπερβολικά πιασμένη για να κάνω οτιδήποτε.
  • Γιατί παρ' όλ' αυτά πήγα στο γήπεδο γεμάτη αισιοδοξία. (όχι για ένα κερδισμένο παιχνίδι, για ένα κερδισμένο σετ!)
  • Γιατί χάσαμε 3-0 σετ σε ένα παιχνίδι που δεν έπρεπε, με την ίδια ομάδα, για δεύτερη συνεχή μέρα. Και μεταξύ μας, η εμφάνιση μας ήταν επιεικώς άθλια.
  • Γιατί χτύπησα το δεξί μου πόδι σε μία πτώση και τον δεξή μου ώμο σε μία άλλη.
  • Γιατί πονάω ακόμα παντού.
  • Γιατί δεν έπρεπε να νευριάσω στο τέλος.
  • Γιατί έχω χορό και δεν θέλω να πάω. Ειλικρινά φοβάμαι τι με περιμένει εκεί!
  • Γιατί έρχεσαι σε 5 μέρες και δεν ξέρω πώς θα την παλέψω μέχρι τότε!
 Ωστόσο, προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά. Όσο πιο θετικά μπορώ! 3 μέρες μας μένουν για να φύγει το 2011. Δύσκολη χρονιά ε; Ελπίζω όμως, ότι ναι είναι ρόδα και γυρίζει και ότι ναι κάτι θα αλλάξει! Μέχρι την επόμενη ανάρτηση να κάνετε όμορφες σκέψεις! (σσσ, μην το πεις σε κανέναν, αλλά μας πάνε ψηλά!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου