Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Ταξίδιαα:)

   Ναι είμαι ανάποδος άνθρωπος! Γράφω για τα ταξίδια όταν έχει φύγει το καλοκαίρι! Αλλά τα ταξίδια δεν έχουν εποχή. Μου αρέσει να ταξιδεύω. Γνωρίζεις έναν άλλο κόσμο που δεν μπορεί να στον μεταδώσει κανείς από βιβλία και ταινίες. Και υπάρχουν κάποιοι προορισμοί που είναι... όνειρο ζωής! (τουλάχιστον της δικής μου ζωής!)

New York
Κοίτα! Μόνο κοίτα! Δεν είναι μαγικά? Να περπατάς κάτω από τα φώτα και να μην σε νοιάζει τίποτα γιατί όλα επιτρέπονται εκεί! Γιατί δύο εβδομάδες δεν σου είναι αρκετές. Ή πολύ απλά γι' αυτό!

Paris! (check!)
 Ήμουν κι εγώ εκεί! 5 μέρες είναι λίγες. Θέλω να ξαναπώ την μαγική φράση: "Ou est le metro le plus proche?" (θυμάσαιι?;ρ) Όσες φωτογραφίες και να βγάλεις δεν μπορείς να τα αποτυπώσεις όλα! Μια μέρα θα ξαναπάω!

London
Ναι ρε μαζί σου! Αν και δεν τους πολυπάω τους Άγγλους:$ Μου την δίνει η μούρη τους ρε παιδί μου! Αλλά Λονδίνο θέλω να πάω! Μου αρέσει η βροχή. London Eye!*.* (όχι εκεί δεν ανεβαίνω φοβάμαι!:ρ)

東京都 
Σε απλά Ελληνικά Τόκιο! Κοίτα πόλη! Θα είναι ένα υπέροχο ταξίδι είμαι σίγουρη. Απλά αμφιβάλλω αν θα το κάνω!

Υ.Γ. Θα έμπαινε και η Ρωσία που προστέθηκε πρόσφατα στα όνειρα ζωής, αλλά την αναλύσαμε χτες!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου