Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

I can make me happy!:)


  3 οι αναρτήσεις σήμερα!:ρ Για σένα την κάνω περισσότερο! (ναι καλά άλλο που δεν ήθελα;ρ)Γιατί τελικά οι αναρτήσεις είναι καραμέλες;* Σήμερα λίγο μετά τις 6 έπεσα ξανά σε αυτή την ηλίθια μελαγχολία. Αυτό που κάθεσαι στον καναπέ και κλαις χωρίς να υπάρχει λόγος. Και εκεί που καθόμουν -γκλινκ- άναψε το λαμπάκι. Μπορώ να κάνω κάτι στον εαυτό μου για να νιώσω καλύτερα. Κι έτσι σηκώθηκα και πήγα και έφτιαξα κορμό! Είναι προτιμότερο να λιώνεις βούτυρο από το να σκέφτεσαι αν είναι ωραία η ζωή σου! Και κάπου ανάμεσα στο κακάο και τα μπισκότα πήρα την απάντηση. Ναι, είναι ωραία η ζωή μου και ναι υπάρχουν άνθρωποι που μ'αγαπάνε. Αισθάνθηκα πολύ περήφανη για μένα που μπόρεσα να κάνω κάτι για να νιώσω καλύτερα. Δεν λέω ότι αυτό πετυχαίνει πάντα. ΔΕΝ πετυχαίνει. Αλλά αν εγώ σήμερα δεν σηκωνόμουν από τον καναπέ δεν θα μάθαινα ποτέ αν θα ένιωθα καλύτερα μετά ή όχι. Οπότε αξίζει να προσπαθήσεις! Και μετά έκανα αυτό που έκανες εσύ πριν φύγεις. Ξέρεις που περπάταγες πάνω κάτω μες στο σπίτι και σκευτόσουν. Που ακόμα το κάνεις απλά δεν σε βλέπω τόσο συχνά. Και τώρα είμαι σίγουρη ότι σκεφτόσουν. Είναι ωραίο τελικά. Και σου βγαίνει αυθόρμητα! Σήμερα δεν θα σχολιάζουμε βλέποντας Παρα 5 γιατί εγώ η ηλίθια είχα ξεχάσει να ενεργοποιήσω τα δωρεάν μηνύματα οπότε πάπαλα η κάρτα:( Αλλά αύριο θα βάλω!:) Σκέφτηκα να σε πάρω τηλέφωνο σήμερα και να σου πω όλα τα παραπάνω, αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερο να τα διαβάσεις. Εξάλλου ήθελες μια τρίτη ανάρτηση!;)

Υ.Γ. Γεμάτη χρώματα η ανάρτηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου