Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

This is MY life.

   Ναι ρε φίλε αυτή είναι η δική μου ζωή και δεν μπορείς να παίρνεις αποφάσεις για μένα. Είμαι υπερβολική και θα συνεχίσω να είμαι στην υπόλοιπη ανάρτηση γιατί απλά αυτό αισθάνομαι. Ποιος σου είπε ότι θέλω να μάθω οτιδήποτε? Και αν ήθελα θα στο έλεγα. Δεν με νοιάζει ούτε αν ο γκόμενός σου είναι κολλητός του, ούτε τίποτα. Και απορώ πως πιάνεις τέτοιες συζητήσεις χωρίς καν να μου το πεις πριν. Γιατί αν ήμουν εγώ θα στο έλεγα. Αλλά εσύ δεν είσαι εγώ, σωστά. Και με παίρνεις μεσ στην τρελή χαρά να μου πεις ότι το αγόρι σου είναι κολλητός του και μπορείς να μου πεις ότι θέλω γι΄αυτόν. Επίσης αν θες να ξέρεις δεν έμεινα μαλάκας επειδή χάρηκα αλλά επειδή δεν γουστάρω να πηγαίνεις και να λες διάφορα για ένα θέμα που με αφορά. Δεν ξέρω τι έχεις πει αλλά δεν με νοιάζει. Γιατί μπορεί να είναι λάθος αλλά εμένα μου αρκεί να κάθομαι να τον κοιτάω μέσα από αυτή την κωλοοθόνη και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να το ανατρέψεις αυτό πριν καν με ρωτήσεις. Τι, ηθελες να μου κάνεις έκπληξη? Και περίμενες μετά από σχεδόν ένα μήνα που έχουμε να μιλήσουμε σαν άνθρωποι να πετάξω από τη χαρά μου, να ουρλιάξω, και να σου πω "Για πες!"? Ε sorry αλλά και σε περίπτωση που ήθελα να μάθω, δεν θα έκανα έτσι. Πόσο μάλλον τώρα που δεν θέλω. Και κάνω έτσι γιατί εγώ δεν είμαι η θεά που είσαι εσύ, ούτε μπορώ να κάνω τις δημόσιες σχέσεις που κάνεις εσύ. Οπότε δεν θέλω να μάθει τίποτα. Ούτε αυτός και ούτε άτομα που δεν ξέρω καν, όπως ο γκόμενός σου και δεν ξέρω και γω ποιος άλλος. Και απλά έχω μετανιώσει που στο είπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου