Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

...5 και σήμερα :D

   Ναι, ναι ,ναι! 5 και σήμερα λοιπόν!:) Άλλες 5 βασανιστικές, βαρετές, μουντές και απαίσιες μέρες για να πάω διακοπές. Ή μήπως όχι?:S Δεν λέω θα είναι βασανιστικές και βαρετές, απλά... Σήμερα ο πατέρας μου έφυγε. Θα πάει 5 μέρες διακοπές μόνος του. Αυτό σημαίνει ότι εγώ θα είμαι με την "μητέρα" (τρελαίνομαι να την λέω έτσι γιατί εκνευρίζεται :Ρ) Και περνάω καλά όταν είμαστε οι 2 μας. Σχεδόν. Ναι, περνάω καλά όταν δεν μου λέει να μαζέψω το δωμάτιο, να βάλω πλυντήριο, όταν δεν έρχεται από πάνω μου με το που πάω να γράψω στο blog... ΟΚ καταλάβατε τι εννοώ (ελπίζω, γιατί δεν μπορώ να το εξηγήσω) Παραγγέλνουμε κρέπες ή μακαρόνια και γενικά είναι ωραία!
   Αχ, τι ωραία που είναι να σκέφτομαι ότι σε 5 μέρες, τέτοια ώρα θα είμαι στο καράβι!*.* Βέβαια, εγώ ήθελα να βγάλουμε εισιτήρια με το βραδινό πλοίο, αλλά κανένας δεν με ακούει εδώ μέσα-.- Καλά, εντάξει, ΔΕΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ!!
   Επίσης, αποφάσισα να τακτοποιήσω αυτό το αχούρι που λέγεται γραφείο και τα δύο ράφια από πάνω του. Καιρός ήταν... Το κακό είναι ότι δεν ξέρω από που να αρχίσω.:$ Μάλλον από τα σκουπίδια. Και όταν λέω σκουπίδια εννοώ όλα αυτά τα άχρηστα ντοσιέ και τα υπερβολικά ΠΟΛΛΑ λεξικά -αρχαίων κυρίως- και τους επίσης υπερβολικά ΠΟΛΛΟΥΣ "οδηγούς εκθέσεων" -λες και τους έχω ανοίξει ποτέ. Πιάνουν σχεδόν το μισό χώρο της βιβλιοθήκης μου και πιστεύω ότι 2 είναι αρκετά (για να μην πω ένα). Θέλω να κρατήσω το ένα ράφι για τα βιβλία μου (εξωσχολικά πάντα) και τις κάρτες γενεθλίων!:) Και πάνω απ'όλα θέλω αυτό το ράφι να είναι το πιο τακτοποιημένο!=) Κάπου πρέπει να μπουν και οι πορσελάνινες κούκλες. Μικρή έκανα συλλογή από αυτές και τώρα έχουν καταντήσει θαμμένες, πίσω από άχρηστα κουτιά. Είναι μία "βουτιά" στο παρελθόν που λέγαμε...
   Νομίζω ότι είπα υπερβολικά ΠΟΛΛΑ (xD) για τον προσωπικό μου χώρο και μάλλον ήρθε η ώρα να αποχωρίσω (ναι, είμαι ο πιο αδύναμος κρίκος :Ρ)  Φιλακιάάάάά!!!:))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου