Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Διακοπές... και άλλα πολλά!:Ρ

   Γειαα!=) I feel so bored right now... Και όχι μόνο αλλάά...ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ! Γιατί ως γνωστόν... 4 και σήμερα! Wiiiihaa!:)) Μου έχετε υποσχεθεί νεροτσουλήθρες στη Χερσόνησο! Κανονίστε.:Ρ Θα πάρω και τον Franklin να κάνει παρέα στον Γιάννη!xD Βασικά αν τον πάρω θα τον πάρω για να επιζήσει το καημένο το χελώνι:$ Το μόνο κακό που θα έχει αυτό το ταξίδι είναι ότι θα ταξιδέψω με μια χαζή οικογένεια. Αλλά ευτυχώς...ΕΥΤΥΧΩΩΩΣ  δεν θα κάνουμε μαζί διακοπές. Αν μπορούν θα θεωρηθούν διακοπές οι 4 μέρες! Μπορούν μπορούν!=) Μπλα, μπλα, μπλα... Περνάω σε άλλο θέμα!
   Σήμερα θα φτιάξω brownies!:D Λαλαλαα=) Επίσης, τακτοποίησα το "αχούρι". Έτσι δεν είναι πλέον αχούρι!:) Είναι ένα κανονικό γραφείο. Δεν κατάφερα βέβαια να ξεφορτωθώ τα λεξικά και τα συντακτικά, αλλά τουλάχιστον έφυγαν από τα ράφια μου! Άνοιξε ο χώρος ρε παιδί μου!:Ρ Λέω το απόμενο βιβλίο που θα διαβάσω να είναι το: "Έρωτας με χαμηλά λιπαρά" ή το "Εμένα γιατί μου πάνε όλα στραβά" ή το "Πες μου...πόσο μ'αγαπάς" Μέτρησα τα βιβλία στη βιβλιοθήκη μου. Είναι 21. Και άλλα 3 που έχω διαβάσει χωρίς να είναι εκεί, 24. Λίγα μου φαίνονται. Ναι, ΟΚ μαλακίζομαι για άλλη μια φορά γι'αυτό φεύγω:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου