Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Καταπίεση!

   Ε ναι λοιπόν είμαι πάλι εδώ γιατί με έστειλαν. Για να ξεκολλήσω από εσένα, κι εσένα! Α και τώρα που μιλάω για σένα. Ίσως ήμουν υπερβολική χτες που σε είπα μπάζο. Δεν είσαι κούκλα αλλά δεν είσαι και μπάζο. Αυτή που έχεις τώρα είναι καλύτερη:$ Και όσο για σένα... εχω ψιλοκουραστεί να ζω μέσα από τη ζωή σου. Δεν λέω ότι ξενέρωσα, σε ξε-ερωτεύτηκα, σε ξεπέρασα ή κάτι παρόμοιο, απλά κουράστηκα ζηλεύω τις φίλες σου τις γκόμενες σου κλπ. Αλλά ο λόγος που ήρθα να κάνω ανάρτηση είναι για να ξεκολλήσω από εσάς τους δύο. Ε λοιπόν έχω να πω ότι έχει έναν απίστευτο κωλόκαιρο έξω. Έχει υγρασία και ζέστη. Σαν να έχει έρθει ήδη το φθινόπωρο. Ε όχι! Έχουμε 2.30 ώρες ακόμα! Δεν θα μου χαλάσεις το καλοκαίρι κωλόκαιρε!:Ρ Δεν έχω τι άλλο να πω:/ Θα τα πούμε αύριο! Καληνύχτα!:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου