Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Cooking is a piece of my life!

   Προχθές θυμήθηκα ότι έχω μερικές εκκρεμότητες με τον λατρεμένο blog. Βασικά μία εκκρεμότητα! Την ανάρτηση για την μαγειρική. Είχα σκοπό να την κάνω χτες αλλά δεεεεεεν, οπότε θα γίνει σήμερα!
Ναι, μ' αρέσει να μαγειρεύω! Αυτό θέλω να κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου. Και όχι δεν το βρίσκω κουραστικό. Αντιθέτως. Εμένα με χαλαρώνει. Όταν δεν έχω να κάνω κάτι θέλω να καθαρίζω πατάτες και να κόβω μαρούλια. Να λιώνω κουβερτούρα σε μπεν μαρί. Να χτυπάω αυγά και ζάχαρη με το μίξερ. Είναι υπέροχο να έχεις 4 απλά υλικά και με αυτά να κάνεις κάτι μοναδικό. Είναι δημιουργικό το να μαγειρεύεις, όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται. Η μαγειρική είναι σαν τη χημεία. Ένας λάθος συνδυασμός μπορεί να αποβεί μοιραίος! 'ντάξει δεν έχει εκρήξεις και τέτοια αλλά κάπως έτσι είναι! Όταν μαγειρεύω δεν θέλω να είναι δίπλα μου κανείς που να ξέρει κάτι παραπάνω από μένα σε αυτό το θέμα. Μην βιαστείς να κράξεις δεν είναι θέμα κόμπλεξ. Απλά η μαγειρική είναι ένα πείραμα. Αν αυτός που είναι δίπλα μου γνωρίζει κάτι παραπάνω θα αρχίσει τα:"Όχι έτσι", "Κάνε αυτό καλύτερα", "Όχι, όχι κάτσε να σου δείξω". Ε λοιπόν εγώ δεν θέλω έτσι. Άσε με να κάνω το πείραμά μου και που ξέρεις, μπορεί να βγει καλό. Αν δεν βγει με διορθώνεις τότε. Γι' αυτό κι εγώ προτειμώ να μαγειρεύω ή μόνη μου, ή με άτομα που είμαστε στο ίδιο επίπεδο μαγειρικά (έχει και περισσότερη πλάκα έτσι!)
Θέλω κάποια στιγμή να μπορέσω να κάνω μπισκότα όπως αυτα:
και κεκάκια όπως αυτά:

Πραγματικά θεωρώ τέχνη την διαχείριση του γλάσου με τέτοιο τρόπο. Έχω την υπομονή, αλλά δεν έχω το επίπεδο να κάνω κάτι τέτοιο τώρα. Κάποια στιγμή θα ήθελα πολύ να το φτάσω όμως! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου