Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Home Sweet Home!:P

Επέστρεψααα!! Δηλαδή χτες το βράδυ, αλλά δεν ήθελα να κάνω ανάρτηση.:$ Μπήκα μόνο facebook και διάβασα ό,τι αναρτήσεις δεν είχα διαβάσει αυτή τη μία εβδομάδα. Σχετικά καλά πέρασα! Βασικά -όπως πάντα- υπήρχαν πράγματα που μοιυ άρεσαν και πράγματα που δεν μου άρεσαν. Λέω να τα βάλω σε μια λίστα και να μην τα αναλύσω ένα ένα ξεχωριστά:

+ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ:
  •  Η θάλασσα όταν είχε κύμα.
  • Οι κρέπες του μαγαζιού "essence" στην παραλία.
  • Τα ελληνικά, με μία δόση αγγλικών που μιλάει ο 7χρονος ξάδερφός μου.
  • Το δώρο που μου έκανε η γιαγιά για τα γενέθλιά μου.
  • Το χρώμα που πήρα.
  • Οι βόλτες στην παραλία το βραδάκυ.
  • Η εκπομπη "escape" στην ΕΤ1.
  • Η σειρά "Μίλα μου Βρώμικα" που κατάφερα επιτέλους να την δω ολόκληρη χωρίς να με πάρει ο ύπνος στον καναπέ.
-ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ:
  • Αυτοί που σου μιλάνε στην παραλία σαν να σε ξερουν από χτες και αν τους δώσεις θάρρος θα σου πουν την ιστορία της ζωής τους.
  • Αυτοί που δεν βλέπουν μπροστά τους όταν περπατάνε στο πεζοδρόμιο.
  • Τα παιδάκια που ούρλιαζαν στην παραλία και οι γονείς τους δεν έκαναν τίποτα για να σταματήσουν.
  •  Όλοι αυτοί που πετάνε λεμονόκουπες, πεπονόφλουδες, καρότα (το είδα κι αυτό) και γενικά σκουπίδια στη θάλασσα.
  • Οι γεμάτοι κάδοι σκουπιδιών παντού.
  • Το γεγονός ότι δεν μπορούσα να ανοίξω την τηλεόραση το μεσημέρι. 
  • Τα δύο κιλά που πήρα.
Αυτά συνοπτικά. Και κάποια εκτός λίστας! 
Μου άρεσαν "Οι Άγγελοι" που τελείωσα μέσα στην εβδομάδα!
  Μου άρεσε και η καινούργια φωτογραφία σου πάνω στη καινούργια μηχανή σου, που όπως λες στην έκανε δώρο ο αδερφός σου. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι σύφωνα με τα στοιχεία που έχουμε είσαι 15 και δεν γίνεται να έχεις δίπλωμα. Του χρόνου πήγαινε βγάλε για καλό και για κακό.:$

Στις 14 πάω Κρήτη! ΗΡΑΚΛΕΙΟΟ!!! Είναι ωραίο να έχεις μεγάλο αδερφό που να σπουδάζει στο Ηράκλειο και να έχει φίλους στο Ρέθυνο!:D Βασικά είναι ωραίο να έχεις μεγάλο αδερφό, γενικά!:$ 4 μέρες θα κάτσω!:) 
Στις 20 φεύγω για...
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ!!
Ωραία θα είναι!:D
Έχω υποσχεθεί ανάρτηση με μαγειρική και με παιδικές ταινίες, ε? Θα τις κάνω κάποια στιγμή!:* 
   Και θα κλείσω με μία παράγραφο μόνο για Μαρία!:) Καταρχάς, ναι σου κάνω ζήλιες που είπες την Α(θηνά) ψυχή σου! Κατά δεύτερον, σίγουρα δεν έχεις κάτι?:$ Μου λείπεις! Θυμάμαι που μου είχες πει ότι θα μιλάε κάθε μέρα και είμαι πολύ χαρούμενη που το κάνουμε! 27-28 μέρες ακόμη!:$ Χαχαχ, μόνο ένας μήνας!:Ρ Γιατί τι είναι ένας ήνας μπροστά στην αιωνιότητα? Ξαναπάρε internet στο κινητό και μπες να διαβάσεις κι αυτό!:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου