Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Σίμπα, Αλαντίν και Μουλάν... σου λένε κάτι όλα αυτά?

...αν όχι πρέπει να σου πουν οπωσδήποτε! Θα έπρεπε να έχεις μεγαλώσει με αυτές τις ταινίες, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!:Ρ Είχα υποσχεθεί ανάρτηση με παιδικές ταινίες! Ε, να τη! Κατά τη γνώμη μου, οι παλιές παιδικές ταινίες άξιζαν. Σε αντίθεση με τις σημερινές. Μεγάλωσα με μερικές από αυτές και θα σας τις πω:

Για τους περισσότερους... Ο βασιλίας των λιονταριών!
Για μένα... απλά Σίμπα!=)
Είναι υπέροχη ταινία!:) Πάντα έκλαιγα στην σκηνή που ο Σκαρ σκοτώνει τον Μουφάσα. Αλλά και στην επόμενη που ο Σίμπα νομίζει ότι ο πατέρας του κοιμάται και πάει να τον ξυπνήσει. Και πάντα στην τελευταία ψιθύριζα "καημένε Σίμπα.."

101 Σκυλιά της Δαλματίας!
Το έχω δει πάνω από 20 φορές!:) Αλλά μαρέσει! Θυμάμαι γύρω στο 2003-2005 την σειρά στην ΝΕΤ!=) Κάθε Σάββατο και Κυριακή με ζεστά κρουασανάκια!*.* Τι ωραίες εποχές!:)

Aladdin!
Κλασσική ταινία!=) Υπέροχη μουσική! "βραδιές μαγικές, νύχτες αραβικές..."

Mulan!
Κρύβει έναν δυναμισμό, πιστεύω! Και μ'αρέσει!=)

Η Παναγία των Παρισίων
Και σε αυτή την ταινία έκλαιγα. Δεν θυμάμαι σε ποια σκηνή, αλλά έκλαιγα.

Κατά την προσωπική ταπεινή μου άποψη, αυτές είναι μερικές από τις must ταινίες για όλους όσους έχουν γεννηθεί στα 90's! Αλλά εκτός από τις παλιές παιδικές ταινίες, υπάρχει και μία λίγο πιο καινούργια, που επίσης μ'αρέσει πολύ:

Kung Fu Panda 1&2
Αν το καλοσκεφτείς, δεν είναι μόνο ένα χοντρό αρκούδι που χτυπιέται. Έχει κάποιο νόημα, δεν νομίζεις?:$

Αυτές είναι οι αγαπημένες μου παιδικές ταινίες. Θέλω να δω τα 101 για άλλη μια φορά, θέλω να κλάψω με τον Σίμπα για άλλη μια φορά, θέλω να φάω τα νύχια μου με την Μουλάν για άλλη μια φορά, θέλω να "μαγευτώ" με τον Αλαντίν για άλλη μια φορά.
Και όλα αυτά γιατί... δεν μεγαλώνω και μου αρέσει αυτό...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου