Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Η αγάπη ωθεί τον χρόνο να κυλάει...

   Γεια!:) Χτες δεν έκανα ανάρτηση, γιατί δεν είχα θέμα. Ούτε σήμερα έχω! Παρατήρησα ότι είναι πολύ δύσκολο να βάλεις τίτλο σε μια ανάρτηση χωρίς θέμα! Θα γράψω την story of my life!:P Κυριακή σήμερα. Πόόσο βαρετή μέρα? Στις ταινίες παρουσιάζονται σαν χουχουλιάρικες μέρες που όλες οι ΤΕΛΙΕΣ οικογένειες πάνε στο λούνα παρκ και έχει και μουσική υπόκρουση. Ε λοιπόν αυτά γίνονται μόνο στις ταινίες. Και το τονίζω. ΜΟΝΟ. Δεν έχω πάει ποτέ στο λούνα παρκ Κυριακή. Το συμπέρασμα είναι: βαρετές Κυριακές!:Ρ Αποκλείστηκε ο Bolt το είδες?:ο Αν είναι δυνατόν! Σήμερα φεύγει και ο Στεφ.:/ Είπες ότι τώρα που έφυγαν έχουμε η μία την άλλη! Και έτσι είναι. Αισθάνομαι σαν να βρέθηκα στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή! Σου είπα ότι όταν έρθεις πρέπει να μιλήσουμε. Ίσως προτρέχω, αλλά θέλω να το έχω συζητήσει μαζί σου και να έχω έτοιμη μια απόφαση, όταν και αν χρειαστεί να την πάρω. Ακούγονται κάπως όλα αυτά ε? Θα τα πούμε από κοντά!;) Σκεφτόμουν ότι θα είναι αμήχανο όλο αυτό, Ξέρεις να βρεθούμε μετά από 2 μήνες και να έχουμε να πούμε τόσα πολλά... Θα δείξει.:$ Κάποια στιγμή χτες σου είπα ότι ο χρόνος τώρα τελευταία περνάει πολύ γρήγορα. Έτσι δεν είναι? Δεν το έχεις παρατηρήσει κι εσύ? 
   Χρόνος. Τόσο υποκειμενικό. Οι καλές στιγμές περνάνε τόσο γρήγορα. Εκεί δεν φαίνεται ο χρόνος. Τι γίνεται όμως με τις κακές? Γιατί εκεί ο χρόνος περνά τόσο μα τόσο αργά? Όσο μεγαλώνω αισθάνομαι ότι ο χρόνος κυλάει γρηγορότερα. Και το κακό είναι ότι δεν τον καταλαβαίνω. Φέρνω στη μνήμη μου στιγμές πριν από 3-4 χρόνια και μου φαίνεται σαν να είναι πριν από λίγους μήνες.Λένε ότι ο χρόνος είναι γιατρός. Ότι κλείνει τις πληγές. Μαλακίες. Τίποτα δεν περνάει με τον χρόνο. Έτσι για να ξέρεις.;)
   Τέλος πάντων, αυτά και για σήμερα.:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου