Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Είναι ωραία η θάλασσα...!

   Wiiiiiiiiihaa!:D Σε λιγότερο από 24 ώρες θα είμαι στο πλοίο!:) Τι υπέροχα!*.* Ξύπνησα πριν από καμιά ώρα, δεν έχω βγει έξω για αυτά τα αθλητικά που θέλω ούτε έχω φτιάξει βαλίτσα. Για την ακρίβεια δεν έχω σκεφτεί καν τι θα πάρω μαζί, εκτός από μία μπλούζα. Επειδή αυτή είναι η αποχαιρετιστήρια ανάρτηση, λογικά θα πρέπει να είναι μεγάλη.:$ Οπότε σκέφτηκα ότι καλοκαίρι σημαίνει θάλασσα ('ντάξει δεν χρειαζόταν και πολύ σκέψη αυτό:Ρ). Και μετά μου ήρθαν στο μυαλό μερικά τραγούδια που έχουν να κάνουν με θάλασσα...

Πυξ Λαξ-Είναι ωραία η θάλασσα

Νίκος Πορτοκάλογλου-Θάλασσά μου σκοτεινή

Μιχάλης Χατζηγιάννης-Θάλασσα πλατιά

   Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλα, όμως είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχουν. Αυτά από μένα, προς το παρόν! Θα περάσω καλά -αυτό είναι σίγουρο- το μόνο που θέλω να μου ευχηθείτε είναι "Καλό Ταξίδι" γιατί θα το χρειαστώ αν κρίνω από τους συνταξιδιώτες μου θα έχω!:Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου